Top image
Holbæk
Orienteringsklub

Nyheder

Her kan du se alle klubbens nyheder

Halloweenløb 2022

Kære deltager i Halloweenløb 2022

Så er det lige om lidt, at I skal ud i den mørke skov og gennemføre enten den uhyggelige rute på 3 km eller den knap så uhyggelige rute på 2 km. Kom meget gerne udklædt.

Vigtigt - Nyt startsted for halloweenløbet
Startstedet er flyttet til det åbne græsareal til højre for Knudskoven og nord for Skagerakvej - se nedenstående kort. Det er nødvendigt, fordi Halloweenløbet afholdes samtidig med Folketingsvalget, hvor mange skal stemme på Absalonskolen.

Herunder er der lidt praktiske oplysninger:

Parkering
Vi ved af erfaring, at det kniber med p-pladser, så kom gerne på cykel eller gåben, hvis det er muligt. Det er også muligt at sætte flertallet af og parkere ved gymnasiet (600 meter til mødestedet).

Mødested
Vi mødes på græsplænen til højre for skoven. Se kortet herunder. Der vil være markeret med kirkegårdslys fra P-pladsen og hen til mødestedet. Her vil I skulle henvende jer i den opstillede pavillon.

Ved start
Da I tilmeldte jer, så valgte I en starttid mellem kl. 17 og 19. Det er tidsnok at møde op ca. 5 min. før. Når I ankommer og registrerer jer, så vil I få en instruktion, et kort over ruten, en tidstagningsbrik og en pose til at indsamlede slik undervejs.

Kort og poster undervejs på ruten
Uanset om I skal ud på den korte eller den lange bane, så vil I få udleveret et kort, der viser vej. Vi skal nok hjælpe jer i godt i gang. På ruten vil der være en række poster. En del vil bare være en post, hvor I skal bippe jeres tidstagningsprik, men nogen af dem vil være bemandende med uhyggelige folk, der vil prøve at tage jeres kort, men som også vil dele Halloween-slik ud til jer.

I skal opsøge posterne i den rækkefølge, som de er angivet på kortet. Nogle af posterne vil måske ikke være helt nemme at se, og de kan være en smule uhyggelige...

Efter løbet
Når I er kommet godt igennem løbet og er tilbage ved pavillonen, så kan I få registreret jeres tid via den tidstagningsbrik, I har lånt. De børn, der blev tilmeldt inden den 17. okt. får også udleveret deres t-shirts. Der er en sodavand til både børn og forældre.

Pas godt på jeres tidstagningsbrik
I får udleveret en tidstagningsbrik ved løbets start. Den skal I bruge til at "stemple" alle poster undervejs. Vi viser jer hvordan, inden I løber afsted. I skal passe rigtig godt på brikken, for den koster 400 kr. og vi vil meget gerne have dem alle retur :-)

Husk at fortælle når I går hjem
Uanset om I bliver ædt undervejs eller bliver trætte før tid, så er det vigtigt, at I husker at meddele os, at I er færdige og går hjem. På den måde slipper vi for at skulle ud og lede efter jer.

Alt det andet
Kom gerne udklædt. Kun fantasien sætter grænser. Vil du helst bare have dit normale tøj på, så er det også ok.

Husk en lommelygte/pandelampe. Der er mørkt i skoven.

Vi tager billeder til brug på vores Facebookside og hjemmeside. Hvis du ikke vil være med på disse, så giv os et prik.

Vi glæder os rigtig meget til i morgen. Holbæk OK


Oprettet den 31. oktober 2022

Forsiden

Holbæk Orienteringsklub :: Sports Allé 1 :: 4300 Holbæk :: tlf. 29 69 06 42 :: info@holbaekorienteringsklub.dk[Log ind]

Webmaster