Top image
Holbæk
Orienteringsklub

Nyt medlem

Vil du prøve orienteringsløb sammen med os?
Alle kan deltage i et intro-forløb for nye o-løbere, hvor det er gratis at løbe med de første 3 gange.

Vi har aldersopdelt træning og løber hver tirsdag i et skovområde omkring Holbæk: Holbæks Grønne Lunge eller Munkholmskoven.

Miniløbere tirsdag kl. 17:00 - 17:45
Orienteringsleg for 4-8-årige. Vi leger og har det sjovt, så alle børn stille og roligt kan blive trygge i skoven med et kort i hånden.

Børn og unge tirsdag kl. 18:00 - 19:15
Orienteringstræning for de 8-18-årige. Du lærer de grundlæggende orienteringsteknikker og bliver god til at finde vej på et kort. Holdtræningen tilpasses forskellige aldre og niveauer.

Voksne tirsdag kl. 18:00 - 19:15
Orienteringsløb er en sport, hvor alle kan være med, uanset om du har prøvet det før eller er nybegynder. Her kan du sagtens træne med, hvis du har børn, der også løber. Voksne uden børn er også meget velkomne.

Det siger vores børn og unge løbere om klubben:
  • Du får mange nye venner
  • Du lærer at læse et kort og bruge kompas
  • Du bliver god til at finde rundt i skoven
  • Du møder et godt sammenhold i en meget social klub
  • Du får mulighed for at komme med på klubture og deltage i stævner

Ja tak, jeg/mit barn vil gerne tilmeldes jeres introforløb:

Medlemspriser
Kontingent betales halvårligt med 300 kr. for voksne, og 200 kr. for børn og unge op til 18 år. Et familiekontingent, som dækker hele husstanden (inkl. hjemmeboende børn), koster 600 kr. halvårligt.

Velkommen til Holbæk Orienteringsklub
Vi er sammen om at skabe orienteringsoplevelser i en tryg atmosfære for børn og voksne i alle aldre. Vi har er en hyggelig og social klub med et stærkt fællesskab. Alle er velkomne uanset alder eller erfaring. Vi er klar til at hjælpe alle nybegyndere godt i gang.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Bjark, en af vores trænere, pr. e-mail bjarkbo@gmail.com eller mobil 31 17 98 45.

Forsiden

Holbæk Orienteringsklub :: Sports Allé 1 :: 4300 Holbæk :: tlf. 29 69 06 42 :: info@holbaekorienteringsklub.dk[Log ind]

opdateret 8. marts 2023